پشتیبانی
( telegram پشتیبانی تلگرام )
سیستم تیکت / پرسش و پاسخ | جهت کسب بهترین نتیجه مورد های زیر را رعایت کنید
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
•• توضیحات: ••
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
۱ تیکیت باید فارسی نوشته باشد تا جواب شما داده شود. در صورت نداشتن فونت فارسی از سایت بنویسیم behnevis.com کمک بگیرید.
•••••
۲ از باز کردن چند تیکیت بپرهیزید! یک تیکت را تا زمان به نتیجه رسیدن ادامه دهید! قبل ار ارسال تیکیت آموزش ها > منوی بالای وب سایت + آخرین اخبار > پایین وب سایت، مطالعه کنید که اگر سرویسی مسدود شده باشد و…. در اخبار منتشر شده است.
•••••
۳ پس از پاسخ به تیکت شما، یک ایمیل برای شما فرستاده می شود که به شما پاسخ داده شده! شما روی لینک کلیک کنید تا به سایت وارد شوید و داخل سایت پاسخ را ببینید.
•••••
۴ درخواست شما ۱۰ دقیقه الی ۳ ساعت زمان می برد تا پاسخ داده شود. در این زمان از باز کردن درخواست جدید یا تیکیت تکراری بپرهیزید! در صورتی که از ساعت ۲۴ شب تا ۱۰ روز بعد تیکیت زده باشید تیکیت شما تا ساعت ۱۲ جواب داده می شود
•••••
۵ در مورد موضوع به صورت واضح پرسش مطرح کنید و سیستم عامل خود + برنامه + متن خطا + شماره خطا را کاملا شفاف و کامل ارایه دهید. نحوه انجام تنظیمات و اشاره به جزییات خیلی موثر است! عدم رعایت این مورد موجب دیرتر به نتیجه رسیدن می شود! »»»»» ( قبل از هر سوال، » راهنمای قدم به قدم « را خوانده باشید )
.
.
.
.
.
.
.
.
.